Ретроспектива XII Міжнародного PR- фестивалю: Панельна дискусія: «Соціальні мережі: продаємо товари чи ідеї?»

Соціальні мережі сьогодні є не тільки широко доступним каналом комунікації, вони успішно працюють як результативний інструмент просування та реалізації ідей, товарів і послуг.

На XII Міжнародному PR-фестивалі своїм досвідом роботи в соцмережах в рамках панельної дискусії «Соціальні мережі: продаємо товари чи ідеї?» ділилися успішні практики: співвласниця концепт-стору «ShoeShoe» Наталія Валевська, засновниця проекту, а віднедавна директор офіційного благодійного фонду «Таблеточки» Ольга Кудиненко, керівник SMM напрямки АБ «УкрСиббанк» Тарас Гаврилюк, керівник зовнішніх і внутрішніх комунікацій АБ «УкрСиббанк» Тетяна Шикерява, партнер діджитал-агенції «Інакше» Андрій Ічкенко і PR-менеджер компанії «Ольшанський і партнери» Сергій Дідковський.

Великим плюсом, безумовно, стала різноманітність сфер діяльності учасників, що дозволило поглянути на комунікації на соціальних майданчиках під різними кутами. Головне питання, на яке треба було відповісти, містилося в назві дискусії: що ж все-таки простіше і зручніше продавати через соцмережі - ідеї або товари? Найбільш вдало сформулював відповідь Тарас Гаврилюк: «Всі в кінцевому підсумку хочуть продати свій продукт. Але спочатку потрібно продати ідею». Учасники підкреслювали, що спочатку продається емоція, і тільки потім - товар або послуга.

Перший величезний плюс соціальних мереж, з точки зору учасників дискусії, полягає в можливості комунікувати з великою кількістю людей, в тому числі з тими, з ким у реальному житті пересіктися навряд чи б вдалося. Другий - практично нульова витратність таких проектів, і, відповідно, мінімальні ризики. Третій - наявність зворотного зв'язку і можливість підтримувати живий контакт з цільовою аудиторією.

Що стосується інструментів, вони варіюють залежно від специфіки діяльності. Так, Ольга Кудиненко зазначила, що для її проекту класичні правила і схеми роботи в соцмережах виявилися малодійовими, і в результаті команда «Таблеточек» виробила свої особливі «фішки», які допомагають максимально успішно комунікувати з аудиторією і отримувати потрібний фідбек. «УкрСиббанк», в свою чергу, зробив ставку на оригінальний контент і жорсткий регламент зворотного зв'язку: інтервал між питанням від клієнта в соцмережі і відповіддю на нього банку становить не більше двох годин і т.д.

Окремою темою для обговорення став аутсорсинг SMM. Своїм досвідом у цій галузі поділився Андрій Ічкенко, який розповів, як його агенція успішно поєднує аутсорсингові послуги з консалтинговими.

Учасники панельної дискусії також відповіли на запитання з залу. Зокрема, про формування та підтримку репутації за допомогою SMM. Ольга Кудиненко: «Мені здається, тут працюють прості принципи: чесність, прозорість, відкритість. Перші півроку ми розміщували звіти, скільки грошей ми заробили за день, чеки по всіх платежах та ін.». Тарас Гаврилюк: «Для великого бренду соціальні мережі - це лише один з каналів комунікації, а репутація формується на підставі всіх каналів разом - починаючи з того, чи попрасована сорочка у співробітника відділення, і закінчуючи корпоративним сайтом. Репутація - комплексний канал. Тому ми використовуємо ситуативний підхід. У кожному разі, є загальна тональність, загальний меседж, який ми доносимо людям, і по кожному каналу намагаємося отримати фідбек».

Відповідаючи на питання про вимірювання ефективності SMM стосовно до аутсорсингової компанії, Андрій Ічкенко, напевно, висловив загальну думку. Він підкреслив, що основним мірилом успіху в даному випадку є результат, заради якого здійснюється комунікація: «Для будь-якого клієнта головне - бачити фідбек не в соцмережі, а за її межами. Якщо зростає кількість лайків, а не зростає кількість споживачів, за таку роботу клієнт платити не буде».

Більше новин на сайті http://pr-festival.com.ua/

 
 

Комментарии

Отправить комментарий

Содержание этого поля является приватным и не предназначено к показу.
  • Адреса страниц и электронной почты автоматически преобразуются в ссылки.
  • Строки и параграфы переносятся автоматически.
  • Доступны HTML теги: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>

Подробнее о форматировании

CAPTCHA
Этот вопрос является для тестирования ли вы человека посетитель и предотвратить автоматизированную спам представлений.
CAPTCHA на основе изображений
Введите символы, которые показаны на картинке.