Петро Іванов: Репутація «Київстару» на порядок вище, ніж загальносвітова в галузі телекому

Про користь журналістського досвіду за переходу в PR, нюанси управління репутацією в телекомі, а також очікування від XI Міжнародного PR-фестивалю розповів начальник відділу корпоративних комунікацій «Київстар» Петро Іванов.

На початку своєї кар'єри ви кілька років працювали журналістом, і не з чуток знаєте, яка це тендітна субстанція − репутація, як за допомогою лише декількох слів її можна зруйнувати і як складно, а іноді й неможливо згодом відновити. Чи допомагав вам якимось чином досвід роботи у ЗМІ, коли ви прийшли в PR?

− Безумовно. Він не просто допоміг, досвід роботи в журналістиці дав зрозуміти, як функціонує сама галузь, її суб'єкти, їхні потреби, і в цілому особливості журналістcької діяльності в цій країні. Більше того − і за кордоном, оскільки доводилося неодноразово працювати з іноземними колегами. Крім того, цей досвід дав можливість напрацювати бази контактів, зрозуміти особливості тих чи інших ЗМІ, що їм цікаво чи не цікаво, формати подання інформації, в принципі, специфіку ринку.

У вашому професійному багажу − робота керівника PR-департаментів компаній та організацій різного профілю. З якими новими нюансами в роботі вам довелося зіткнутися в «Київстарі»?

− У «Київстарі» я отримав реальну можливість, інструментарій управління репутацією. На попередніх місцях роботи я зіткнувся з тим, що функція PR проходила етап становлення або ж самі компанії були на певному етапі розвитку, коли про управління репутацією в повному розумінні слова не йшлося. Тобто, припустимо, ми завойовували певну частку ринку, або це були компанії, які мали потребу в розвитку тільки в певних напрямках: конкурентному PR, роботі зі ЗМІ тощо. На відміну від них, «Київстар» − сервісна компанія, це робота з людьми. Тут існує кілька методик оцінки ефективності комунікацій на різних рівнях. На найвищому рівні знаходиться репутаційний аудит. Ми аналізуємо ті аспекти репутації компанії, які мають найбільше значення для цільової аудиторії. Оцінка кожного з них дозволяє правильно розставити пріоритети комунікацій. З різною періодичністю проводиться медіа-моніторинг, який дозволяє оцінювати частку присутності «Київстару» в інформаційному полі, а також проводиться оцінка присутності компанії в соціальних медіа.

Які основні відмінності управління репутацій телеком-оператора? Чи відіграє в цьому випадку роль масштаб компанії чи є спільні проблеми і спільні рішення для цього сегменту ринку?

− Як я вже казав, телеком є ​​галуззю сервісною, тобто йдеться про роботу з клієнтами, з людьми. «Київстар» це більше 26 мільйонів клієнтів, він є законодавцем багатьох технологій у сфері телекому в країні. Тому масштаб, звичайно, має значення. До речі, як показує світова практика, рівень репутації телекому досить низький, тоді як рівень репутації «Київстару» на порядок вище, ніж загальносвітовий.

І в двох словах − про участь у XI Міжнародному PR-фестивалі?

− Насамперед це для мене можливість побачити колег, почути їхні думки, досвід, зокрема, за темою моєї доповіді, з інших питань, методики просування продуктів ними персонально або їхніми компаніями.

Джерело: regionews.ua

 
 

Комментарии

Отправить комментарий

Содержание этого поля является приватным и не предназначено к показу.
  • Адреса страниц и электронной почты автоматически преобразуются в ссылки.
  • Строки и параграфы переносятся автоматически.
  • Доступны HTML теги: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>

Подробнее о форматировании

CAPTCHA
Этот вопрос является для тестирования ли вы человека посетитель и предотвратить автоматизированную спам представлений.
CAPTCHA на основе изображений
Введите символы, которые показаны на картинке.