Склад доповідачів Міжнародного PR-Фестивалю «Вічні цінності у вирі подій» практично сформовано. Про це повідомила голова Оргкомітету Фестивалю, віце-президент Української PR-Ліги Олена Дерев’янко. Вона підкреслила, що програма заходу та список спікерів на сьогодні затверджені практично повністю. «Ми дуже раді тому, що пул спікерів цього року виглядає саме так. І що нам вдалося залучити в якості доповідачів саме тих спеціалістів, на участь яких ми розраховували з самого початку, - прокоментувала стан справ у штабі Фестивалю Олена Дерев’янко. – Відповідно інформаційна складова програми обіцяє бути надзвичайно насиченою та цікавою».
У перший день Фестивалю, присвяченому виключно проблемам PR у бізнесі, до уваги учасників буде представлено наступні теми:
Блок «Макротренди»
- - Світова PR-індустрія: темпи та тенденції розвитку у 2013 році – Джейн Вілсон, генеральний директор CIPR
- - Світ бізнесу: нові виклики, страхи, можливості
- - Навіщо успішному бізнесу PR? (доповідачі двох останніх тем уточнюються)
- - Влада і бізнес: об'єднання зусиль в ім'я інвестиційного іміджу України – Олена Фітье,начальник управління комунікацій з громадськістю Міністерства економічного розвитку і торгівлі
- - Інформаційні технології змінюють підхід до життя – Марія Мартинова, керівник прес-служби Hewlett-Packard в Росії та СНД
Блок «PR: від диференціації до кастомізації»
- - Бізнес відмінний від бізнесу: моделі PR в багатогалузевому холдингу – Євген Загорулько, керівник департаменту зі зв'язків з громадськістю ІГ «Смарт-холдинг»
- - Соціальні мережі – реальний вимір – Андерс Остлунд, засновник соціальної мережі Fryday Kyiv, засновник компанії Stella100
- - Просування luxery-бредів – Олена Поліщук, директор зі зв’язків з громадськістю готелю InterContinental Kiev
Блок «Є така професія»
- - Дискурс «Професія PR-спеціаліста в Україні: репутація, профілі, компетенції» - модератор Олена Дерев’янко, віце-президент Української PR-Ліги, партнер Агентства PR-Service
Майстер-класи (3 паралельні потоки)
- - Образи як значення: про стиль, дрес-код та правильну фотосесію VIP-героїв – Юлія Горошко, більд-редактор журналу Forbes Україна
- - Тренінг самопрезентації – Олексій Карпов, віце-президент Української PR-Ліги, PR-консультант, спеціаліст з соціологічних та маркетингових досліджень
- - Фінансовий PR - доповідач уточнюється
- - PR у B2B сегменті – доповідач уточнюється
- - Просування у social media – Сергій Кузьменко, стратегічний директор GRAPE Ukraine
- - Контент-маркетинг. Лідогенерація – Станіслав Шум, генеральний директор Top Lead
Між блоками доповідей заплановані кава-брейки та обід, а завершить програму душевний вечір відпочинку.
Другий день Фестивалю буде присвячено технологічним інноваціям у PR-сфері, а також «розстановці» сил у медіапросторі. Після привітальної промови організаторів програму відкриє блок «Нова комунікаційна реальність»:
- - Вперед, в майбутнє: огляд технологічних новацій, що змінюють PR-ринок – Денис Довгополий, співзасновник та керуючий партнер BVU Group
- - Управління репутацією телеком-оператора – Петро Іванов, начальник відділу корпоративних комунікацій компанії «Київстар»
- - Нова комунікаційні реальність очами керівника конвергентної редакції – доповідач уточнюється
Блок «Історії ризик-тейкерів українського медіабізнесу»
- - Ділова «щоденка» у посткризовій Україні: ризик на межі фолу або шанс один з тисячі? – Олександр Бердянських, шеф-редактор щоденного ділового видання «Капітал»
- - Загальнонаціональні горизонти комунікаційних ЗМІ – Саманта Бопан, заступник головного редактора газети «Вечірній Київ»
- - Тенденції українського ринку ЗМІ – Ігор Гужва, генеральний директор і головний редактор газети «Вести»
- - Інтернет-ЗМІ: досвід Росії – Наталя Синдєєва, засновниця телекомпанії «Дождь. Optimisric Channel», співвласниця радіостанції «Серебряный дождь», журналу «Большой город», порталу Slon.ru (Росія)
Блок «PR-Weekend»
- - Як за допомогою соціального PR залучити інвестиції – Андрій Крень, керівник PR-служби компанії «Вітмарк-Україна»
- - Соціальні програми – драйвер ефективного бізнесу – Руслан Краплич, експерт з розвитку благодійності та корпоративної соціальної відповідальності, головний редактор журналу «Вестник благотворительности» («Вісник благодійності»)
P.S. Організатори залишають за собою право вносити в основну програму доповнення у вигляді сюрпризів та приємних несподіванок. Нагадуємо, що ХІ Міжнародний PR-Фестиваль «Вічні цінності у вирі подій» пройде 17-18 травня 2013 року у Пущі-Озерній під Києвом. Ініціатором заходу традиційно виступає Українська PR-Ліга, офіційний організаційний партнер Фестивалю – Агентство PR-Service.
Комментарии
Отправить комментарий